2013. augusztus 26., hétfő

04 ~ Enough ~

~ Adrianna ~


~ Club ~
Niall öt perccel a megbeszélt időpont előtt érkezett. Jó pont.
Az ajtóban várakozott, miközben Scott gyilkos pillantásokat vetett rá. Nem lettem volna a helyében...
Na igen. Scott hobbija kicsinálni azokat, akik megbántanak engem vagy Mary-t. Hát nem szuper?
- Gyönyörű vagy! - mondta Niall elragadtatottsággal fűszerezett hangon, amikor óvatosan lépkedtem le a lépcsőn a magassarkú szandálomban.
~ Party dress ~
- Köszönöm. - mosolyogtam elégedetten.
- Legkésőbb háromra itthon vagy, nem iszol sokat és ha kényszert érzel, hogy lefeküdj valakivel, ne tedd! Vagy legalább védekezzetek! De inkább ne tedd! - sorolta a nővérem.
- Mary! - sziszegtem figyelmeztetően, közben az arcom kellemes, vörös színt öltött. Oké, hogy a nővérem és bepánikolt, amiért randizom, de nem vagyok már csecsemő és tudok vigyázni magamra.
- Nem lesz semmi baja! - ölelte magához Scott a nővéremet.
- Sziasztok! - intettem, de mielőtt kiléptünk volna az ajtón, Scott utánunk szólt:
- Te! - bökött Niall felé - Ha még egyszer megbántod Adrianna-t kinyírlak!
- Igen uram! - bólintott Niall nagyot nyelve, engem viszont rázott a nevetés. Ez szép volt Scott!
Miután az életveszélyes fenyegetés is megvolt, beszálltunk Niall kocsijába és elindultunk az úti célunk felé, ami valami felkapott klub volt London belvárosában.
- Ugye van "B" terved is az estére? - kérdeztem.
- Miért? Nem szeretsz bulizni? - vetett rám egy pillantást, aztán tekintete visszasiklott az útra.
- Nem erről van szó. Csak én még nem vagyok tizennyolc és nem biztos, hogy beengednek.
- Emiatt nem kell aggódnod! Az egyik haveromé a hely és most az egyszer szemet huny a korhatár felett. - mosolygott.
- Ó! Akkor oké.
Miután leparkoltuk a kocsit, a hátsó bejárat felé vettük az irányt, ahol Niall említett haverja várt.
- Szasz! - pacsizott le a fiúval Niall.
- Sziasztok! Biztos te vagy az a lány, akiről Niall beszélt. - fordult hozzám - Helló, a nevem Connor Reed!
- Adrianna Smith. - mutatkoztam be én is.
- Örvendek a szerencsének! Be kell, hogy valljam, amikor Niall a szépségedről beszélt, azt hittem túloz, de úgy látszik tévedtem! - bókolt, ami kezdett átcsapni túlzásba.
- Jól van Reed, szállj le a csajomról! - szólt közbe Niall Connor vállába bokszolva.
- Nem vagyok a csajod. - javítottam ki.
- Részletkérdés. - kacsintott rám Niall, ajkain huncut mosoly játszott. Megforgattam a szemem és inkább követtem Connort be a klubba.
Niall közbenjárásával megkaptuk a legjobb asztalt a sarokban, hová még elért a zene de már nem volt nagyon hangos, így tökéletesen lehetett hallani, mit mond a másik.
Nagyon egy hullámhosszon voltam a szőke hajú fiúval, sokat nevettünk és flörtöltünk. Épp ezért én szentül hittem benne, hogy jó páros lennénk. Közben az ír srácnak egyre jobb kedve lett, ahogy egymás után itta a whisky-t, pálinkát meg a különböző színes koktélokat. Én nem igazán szeretem az alkoholt, úgyhogy csak kólázgattam, amitől hamarosan ki kellett mennem a mosdóba.
Elnézést kértem a sráctól és kisiettem a mellékhelységbe. Legnagyobb bánatomra a hely tömve volt, így csak húsz perc múlva jutottam üres fülkéhez.
Fél óra telt el a távozásom óta, mire sikerült elintéznem a dolgom, úgyhogy szegény Niall már biztos elunta az életét. Szánakozva gondoltam az asztalnál hagyott szőkeségre, de minden sajnálatom elmúlt, amikor megláttam az említettet egy szőke plasztikcicával az ölében, veszettül smárolva.
A szemembe könnyek szöktek, a mellkasom szúrt és nem kaptam rendesen levegőt. Legszívesebben azonnal elrohantam volna, de a táskám és a dzsekim is az asztalnál volt, amik nélkül nehezen jutnék haza a hajnali, csípős hidegben. Megembereltem magam, határozottan törtem utat magamnak az asztal felé. A kívülállók egy elszánt erős nőnek nézhettek, de belül csak egy szomorú és összetört kislány voltam.
- Kösz az estét! - közöltem Niallel hidegen, amint odaértem hozzájuk. Villámsebesen felkaptam a cuccaim és megindultam a hátsóajtó felé, ahol bejöttünk.
A hideg levegő még fagyosabbnak hatott a benti izzasztó hőség után. Felrángattam magamra a dzsekit és megszaporáztam a lépteimet. Magassarkúm koppanásai visszhangot keltettek a sikátor szürke falai közt.
Hirtelen egy kéz fonódott az alkaromra és visszahúzott. A támadóm szembefordított magával, így megláthattam Niall kék íriszeit.
- Ne menj el! - kérlelt.
- Mégis mi a francért maradnék? - támadtam neki.
- Mert nem szeretném!
- Hah, micsoda érvek! - forgattam a szemem lenézően, majd sarkon fordultam és le is léptem volna, ha Niall nem húz ismét magához és nem nyomja ajkait az enyémekre.
Ez volt életem első csókja, de az álmaimmal ellentétben nem egy romantikus első randi után történt, hanem egy pocsék második után, ráadásul az illető ajkai sem mézédesek, hanem keserű, whisky ízűek.
A meglepetéstől nem reagáltam egyből, de amint leesett a tantusz, egyből ellöktem az akaratos srácot és teljes erőből képen töröltem.
- Baszd meg! - vicsorogtam, aztán elrohantam. Könnyeim utat törtek maguknak, elkenve a sminkem, ezzel szürkére festve az arcom.
A sikátorból kiérve szó szerint belefutottam Connorba.
- Adrianna! Mi a baj? - kérdezte, majd miután meglátta a szétsírt fejem, elkomolyodott - Gyere, hazaviszlek!
- Oké. - bólintottam szipogva, aztán hagytam, hogy Connor átkaroljon és az autójához kísérjen.

Hello!:) Iszonyú sok idő után, de feltettem a negyedik részt! Remélem ez is ugyanúgy elnyeri a tetszéseteket, mint a többi!:) Komizni, pipálni és feliratkozni ér!
A következő rész érkezéséről még nem tudok mit mondani, de igyekszem sietni!
u.i.: Bővítettem az oldalt pár modullal, lessétek meg őket!:)
További szép napot és legyetek rosszak!;)
x Adrianna S.

5 megjegyzés:

  1. Ezt nem hiszem el! Hogy lehet valaki ekkora seggfej?! Szegény Adrianna!:(
    Amúgy szupi lett a rész!*-* Hamar a kövit!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett! Hogy lehet Niall ilyen gonosz? Az a szőke, cuki fiú... Na mindegy siess a kövivel, már alig várom!

    VálaszTörlés
  3. Úú remélem még folytatni fogod :) Imádoom imádom imádom <3 *-*

    VálaszTörlés