2013. augusztus 14., szerda

01 ~ Interview ~

~ Niall ~

~ Waiting ~
Az asszisztens betessékelt minket a szobába, ahol pár perc múlva elkezdjük az interjút. Amíg várakoztunk, beszélgettünk, ugrattuk egymást és röhögtünk.
Aztán nyílt az ajtó és egy fiatal nő lépett be, elegáns kosztümben.
Eddig minden olyan volt, mint mindig. Ekkor azonban belépett egy tizenhét-tizennyolc éves lány is.
Mit is mondhatnék? Lélegzetelállítóan gyönyörű volt.
Világosbarna haja lágy hullámokban omlott a hátára, világító, kék szemeit fekete sminkkel hangsúlyozta, alakját pedig egy fekete szoknya és egy fehér fölső fedte.
A magassarkúja koppant a padlón minden lépésnél, ahogy a velünk szemben lévő fotelhez lépdelt, majd kényelembe helyezte magát.
~ She's dress ~
Oldalra néztem, hogy lássam, a srácok hogy reagálnak a lányra. Louis és Zayn, akik ugye boldog párkapcsolatban élnek, próbálták nem feltűnően bámulni, csak néha vetettek rá egy lopott pillantást a szemük sarkából. Liam, aki köztudottan kedves és udvarias, szintén diszkrét volt. Harry pedig, az örök nőfaló, pimaszul végigmérte, majd elmosolyodott. Tudtam, mit jelent ez a mosoly. Magának akarja a lány.
Normál esetben hagytam volna, de ez a lány olyan szinten magával ragadott, hogy nem engedhettem.
- Üdv fiúk! - szólalt meg a nő. Hangja határozott volt, pont amilyen a megjelenése - Örülök, hogy el tudtatok jönni. A mai úgymond különleges interjú lesz, mivel az egyik gyakornok fog veletek interjút készíteni.
- Helló! - intett a lány zavartan, csilingelő hangja még percekig visszhangzott az elmémben. - A nevem Adrianna.
Adrianna. Gyönyörű név. Passzol a viselőjéhez. Oké, ez kicsit érzelgősre sikeredett... Gyerünk Niall! Koncentrálj! Remek, most már veszekszem magammal.
Adrianna húzott vissza a valóságba, amikor feltette az első kérdést.
~ ~ ~
A srácokkal egész idő alatt igyekeztünk segíteni a munkáját, hamár "vizsgáztatják", de látszott rajta, hogy fiatalsága és visszafogottsága ellenére érti a dolgát. Tudtam, hogy tökéletes riport fog kikerülni a keze közül és nem féltem attól sem, hogy esetleg kiforgatja a szavaimat. Ő nem tenne ilyet, látszik rajta. Ahhoz túl kedves és ártatlan.
Búcsúzáskor kezet ráztunk, én pedig a kezébe csúsztattam a névjegykártyám, amire suttyomban ráírtam egy címet és egy időpontot. Amikor megérezte a cetlit, kérdőn nézett rám, de óvatosan nemet intettem a fejemmel, mielőtt rákérdezett volna a dologra. Bólintott és halványan rám mosolygott.

Hát ez lett volna az első rész! Remélem tetszett és kommenteltek.:) A következő rész valószínűleg még ezen a héten érkezik! Addig is legyetek rosszak!;)
x Adrianna S.

2 megjegyzés: